Η No 1 Μάρκα που συνιστούν οι μαμάδες


Πλήρως εναλλάξιμη σειρά προϊόντων βρεφικής φροντίδας

Το 1984, με την εισαγωγή στην αγορά ενός μπιμπερό για μωρά που αποτέλεσε πρότυπο για όλα τα μπιμπερό παγκοσμίως, γεννήθηκε η AVENT. Από τότε η AVENT σχεδιάζει και αναπτύσσει προϊόντα εμπνευσμένα από τη φύση που έχουν δημιουργηθεί έπειτα από εκτεταμένη έρευνα και κλινικές δοκιμές.

Το Σεπτέμβριο του 2006 η Philips ένωσε τις δυνάμεις της με την AVENT. Η Philips, στα πλαίσια της δέσμευσής της να προάγει την ευημερία, αναπτύσσει καταναλωτικά προϊόντα που διευκολύνουν την επίτευξη της καλής υγείας. Αυτή η δέσμευση συνδυάζεται με το στόχο της AVENT να δημιουργεί προϊόντα φροντίδας μωρών και βρεφικής τροφής βέλτιστης ποιότητας σε παγκόσμιο επίπεδο. Το αποτέλεσμα της συνεργασίας αυτής, η Philips AVENT, μπορεί να προσφέρει απλούστερες καθημερινές επιλογές για τη φροντίδα του μωρού δημιουργώντας πρωτοποριακές λύσεις που θα διευκολύνουν το τάϊσμα, την υγεία και την ασφάλεια του.

Το 2011 η Philips AVENT επανέρχεται με την ολοκληρωμένη γκάμα των προϊόντων της η οποία περιλαμβάνει σειρά και αξεσουάρ θηλασμού, σειρά ταΐσματος με μπιμπερό, κύπελλα και συστήματα φύλαξης μητρικού γάλακτος και βρεφικής τροφής. Παράλληλα, για την εξασφάλιση της υγιεινής της βρεφικής τροφής παρέχει θερμαντήρες και αποστειρωτές ατμού. Στη σειρά των προϊόντων περιλαμβάνονται επίσης συσκευές υγείας και παρακολούθησης του νηπίου, πιπίλες και παιχνίδια οδοντοφυΐας καθώς και μοντέλο ισοθερμικής τσάντας για την μεταφορά των απαραίτητων για το μωρό αντικειμένων.

Όλα τα προϊόντα Philips AVENT έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να συνδυάζονται μεταξύ τους. Πρόκειται για το μοναδικό εμπορικό όνομα που προσφέρει ολοκληρωμένη σειρά εναλλάξιμων προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές.

Λόγω των εναλλάξιμων χαρακτηριστικών τους, τα προϊόντα Philips AVENT μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες του μωρού καθώς αυτό μεγαλώνει.

Όλα τα προϊόντα Philips AVENT που έρχονται σε επαφή με τροφές δεν περιέχουν BPA.


*Ο ισχυρισμός της πρωτιάς αναφέρεται στο συνολικό εμπορικό όνομα της Philips AVENT.
Βάσει έρευνας ικανοποίησης TNS που έγινε διαδικτυακά το Δεκέμβριο 2010 με συμμετοχή πάνω από 10.000 γυναικών που χρησιμοποιούσαν μάρκες και προϊόντα παιδικής φροντίδας στις Η.Π.Α., ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Πολωνία, Ισπανία, Ρωσία και Κίνα.