Το μεροκάματο του γιού των Μπέκαμ για μια διαφήμιση



Δεν πάει πολύς καιρός που ξεκίνησε να προβάλλεται η  Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση του οίκου Burberry, με πρωταγωνιστή τον 12χρονο γιο των Μπέκαμ, τον Romeo.

Από την αρχή, ο Romeo, έδειξε ότι του ταιριάζει αυτός ο χώρος και φάνηκε ποιό δρόμο θα ακολουθήσει, με τον πιτσιρικά για μία ημέρα γυρισμάτων να εισπράττει το ποσό των 45.000 λιρών, δηλαδή περίπου 56.000 ευρώ. Αμοιβές που ίσως δεν θα έχει ποτέ ένας ενήλικας, ούτε καν σε βάθος αρκετών ετών!